پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3543
-
الف
+

«فروشنده» همچنان پُرفروش‌ترین‌ گیشه سینمایی را دارد

فیلم «فروشنده» توانست عنوان فیلم پرفروش هفته گذشته را به خود اختصاص دهد.

در بین فیلم‌های اکران شده در هفته گذشته، «فروشنده» توانست عنوان فیلم پرفروش هفته را به خود اختصاص دهد.

به گزارش آی‌فیلم، سینماهای سراسر کشور پس از یک روز و نیم تعطیلی به مناسبت اربعین، در حالی از صبح امروز (دوشنبه) کار خود را آغاز می‌کنند که میزان فروش فیلم‌ها از استقبال نسبتاً خوب مخاطبان از آثار روی پرده حکایت دارد.

در هفته گذشته فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی با فروش 440 میلیون تومان عنوان فیلم پرفروش هفته را به خود اختصاص داد. این فیلم طی 77 روز اکران در 88 سالن سینما در مجموع به مرز 15 میلیارد تومان نزدیک شده است.

دیگر فیلم پرفروش هفته گذشته «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان است که426  میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم طی 28 روز اکران در 110 سالن سینما در مجموع فروش یک میلیارد و نیم را پشت سر گذاشته است.

«سیانور» دومین ساخته بلند بهروز شعیبی دیگر فیلمی ا‌ست که هفته گذشته با استقبال مخاطبان رو به رو شد و توانسته 362 میلیون تومان فروش کند. این فیلم طی 28 روز اکران در 112 سالن سینما به مرز 2 میلیارد نزدیک شده و در کل فروش یک میلیارد و 840 میلیون تومان فروش داشته است.

«نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان دیگر فیلم پرفروش هفته گذشته است که توانسته 172 میلیون تومان فروش کند و در رده چهارم فیلم‎های پرفروش قرار گیرد. این فیلم نیز طی 28 روز اکران در 60 سالن سینما به فروش کل یک میلیارد و 77 میلیون تومان برسد.

«متولد 65» نخستین تجربه فیلم سازی مجید توکلی نیز با فروش 171 میلیون تومان در میان آثار پرفروش هفته گذشته عنوان پنجم را به خود اختصاص داده استاین فیلم به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور طی 21 روز نمایش در 38 سالن سینما در مجموع فروش 608 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

«خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده از دیگر فیلم‌های اکران شده این روزهای سینما است که بعد از مدت‌ها دوباره محمدرضا گلزار را بر روی پرده نقره آورده استاین فیلم هفته گذشته فروش 167 میلیون تومانی داشته است و در کل طی 49 روز نمایش در 69 سالن سینما توانسته فروش 2 میلیارد و 154 میلیون تومانی را تجربه کند.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار دیگر فیلم تازه اکران شده سینما است که در اولین هفته اکران خود 122 میلیون تومان فروش داشته و در مجموع روزهای نمایش در 31 سالن سینما فروش 274 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

«یتیم خانه ایران» فیلم تاریخی سیاسی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نیز هفته گذشته با فروش 93 میلیون تومانی در رده هشتم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است. این فیلم طی 21 روز نمایش در 28 سالن سینما 315 میلیون تومان فروش داشته است.

انیمیشن سینمایی «ناسور» ساخته کیانوش دالوند که به موضوع واقعه عاشورا می‌پردازد نیز در میان 10 فیلم پرفروش هفته در مکان نهم قرار گرفته و 24 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در مجموع 22 روز نمایش در 18 سالن سینما 73 میلیون تومان فروش داشته است.

دهمین فیلم پرفروش هفته اثری در ژانر کودک با عنوان «دزد و پری» ساخته حسین قناعت است که هفته گذشته 13 میلیون تومان فروش داشته است و در مجموع 119 روز نمایش در 14 سالن سینما 821 میلیون تومان فروخته است.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر
راحله

به نظرم فیلم نفس از همه این فیلم ها بهتر است.

حمید

من در این فیلم ها فقط ناسور رو پسندیدم